Aspectul curenților energetici și teoria discutată a ființării lor după moarte

Este curios că nu am întâlnit până acum în nici o scriere teoria celor doi curenți energetici (Ida și Pingala) dincolo de corpul fizic.

Pot avea influență curenții asupra spiritului și dincolo de corpul fizic (a se citi premergător AICI)? Pentru că știm că alegerile spiritului sunt marcate de amprenta curenților.

Răspunsul acestei întrebări ar trebui să poarte cititorul într-o lume a gândurilor serios comparate, puse într-o prismă cu spectru foarte riguros. Iar asta, întrucât “dincolo de corpul fizic” poate însemna moarte, decorporare, vis.

Rezumând din articolele precedente, curenții energetici Ida și Pingala favorizează dezvoltarea spiritului prin evoluția lor prin cele 7 chakre (fiecare chakră reprezentând un Univers în parte pentru ei). Odată cu moartea corpului, spiritul păstrează cu el chakrele, însă ele se dezactivează treptat mai ales sub influența timpului (prin ardere, ele sunt dezactivate instantaneu). Toate ritualurile post mortem favorizează închiderea chakrelor și întreruperea legăturilor cu emoția vieții în timp limitat și bine segmentat. Pe de altă parte, temerea celor vechi în fața fenomenele poltergeist (adică manifestarea spiritului ce a părăsit corpul după moarte asupra vieții din care a ieșit – în tradiția populară strigoi) a dus la arderea a tot ceea ce este rău, pe rug: orci, vrăjitoare, inima celui considerat strigoi ș.a.m.d. De unii a fost văzută drept eliberare rapidă, este cunoscut drept incinerare.

În concluzie, această ardere presupunea închiderea celor 7 peceți prin care se petrec cei doi curenți (șerpi) energetici. Reîncarnarea spiritului care a păstrat esența răului sau al binelui în el (și aici vine întrebarea unde se află această memorie înmagazinată) aduce, însă, cu sine activarea chakrelor, deschiderea peceților și manifestarea curenților care influențează alegerile: pasionale, raționale sau pasional-raționale.

Pe cale logică, Ida și Pingala pot influența alegerile spiritului după moarte până la inactivarea chakrelor. Aceasta este și cauza spiritelor prinse între lumi: chakrele nu se închid, spiritele rămân semi-conștiente (mutant). De aici și slujbele de pomenire pentru eroii necunoscuți și tot așa.

Se întâmplă dar, ca și în timpul visului sau al decorporării, influența curenților să se facă simțită. Adică pasiunea, răzvrătirea, frica, pot stimula deciziile și desigur le pot da un curs sau altul.

Întrebarea finală care ne preocupă este dacă curenții Ida și Pingala sunt entități separate de spirit sau fac parte din arsenalul care îl alcătuiesc. Sunt implanturi menite să creeze evoluție? În supradoză duc la dure stricăciuni asupra spiritului?

About George Grigorescu

Despre cum să nu fugim de întâlnirea cu Sufletul

Posted on April 9, 2016, in Laboratorul and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Mă gândesc la coloana infinitului lui Brâncuși dealungul cărei axe un curent coboară iar altul urcă.

    Like

    • Smaranda, mai mult decat zicea G referitor la faptul ca nu sunt romburi sunt clepsidre, nu stiu ce sa spun despre Coloana Infinitului. Oricum, Brancusi a fost un om care s-a situat deasupra multor lucruri.

      Like

  2. Presupun că acești curenți, unul coboară altul urcă,sunt îmbinați unul într-altul cu sursa în izvor, abea ajunși în corp se despart (de ce?). Trezirea spirituală, ieșirea din iluzie se face probabil datorită unirii acestor curenți în corp, în viața de aici. Ieșirea din dualitate.

    Like

  3. Este unul dintre articolele cele mai de preț G ,iar dacă e să ne luăm după muzicalitatea lui ida și pingala ,ne pare că unul zice Haida și altul zice Împinge,Ida și Pingă-l ,iar dacă la scară macro ,Carul Ceresc tras de Tauri ,Șerpi sau vulturi ,întotdeauna pereche ,iar simbolistica susține sus și tare că Taurul este simbolul cel mai potrivit funcției sale reale ,atunci eu nu mă gândesc la carele zeilor că ar fi vimane,vaci sau șerpi cu clopoței ,ci la spirală,vârtej ,energie care atrage ,poate și gravitație zero ,asta habar nu am ,dar eu spuneam de raiuri ,iar tu le spui chakre ,e bine și așa pentru că CHA dă startul plecării ,e ca și cum ,la nivel micro se dă o comandă vehicolului ce urmează a se pune în mișcare și mai aduc indicii ,Stema Moldovei ,sistemul de calcul al lui Nicolae Tesla cu codul numeric 3,6,,9 și Taurus ,acest cuvânt care zice totul ,adică Torus ,hai că și studiourile cinematografice ne mai aruncă niscaiva pilde și chiar ai scris tu mai demult un articol ,despre vârtejul din păr ,acu dezvoltă tu ,că io n-am răbdare ,asta dacă ai înțeles ceva din ce am scris,că io sunt mai ciudată în explicații și dacă da ,atunci despică și firul din Legenda lui Thor …Iar rombul lui Brâncuși e notație muzicală rombică ,avea noțiuni de limbaj semiografic și reprezintă semnul Semibreve ,sau semibrevis ,dar din păcate ,încă nu știu din ce rună se trage și ce silabe a încrustat Brâncuși în Coloană …

    Like

  4. Și încă ceva ,Hora românească ,așa cum spuneam mai demult ,nu este o sucitură stupidă din pricina plictiselii , ci funcționează exact pe același principiu al Torusului ,cu tot tacâmul de strigături ,care fac apel la ureche ,defapt atenționează participanții la inițiere ,cu strigături speciale ,ritmicizate într-un anumit fel …păi Biblia spune Cine are urechi să audă ,iar Strigăturile Horelor Românești zic : I-auzi una ,i-auzi două ș.a.m.d.

    Like

  5. Romburile lui Brâncuși îmi spun mie că sunt imaginea statică a două conuri bază în bază. Dacă pui rombul în mișcare de rotație vezi că sunt două conuri, unde vârfurile reprezintă intrarea și ieșirea dintr-o dimensiune iar bazele unite apogeul manifestării în acea dimensiune.

    Liked by 1 person

  6. Este un nenea istoric care spune că ,Brâncuși a realizat acolo defapt Axis Mundi ,iar aceasta se găsește în realitate ,în zona Costești Blidaru .În rhunologie orice semn reprezintă o mantră,așadar Coloana este reprezentarea grafică,ce se poate citi în funcție de liniile verticale,oblice și orizontale ,cele oblice reprezintă vestiri,,cele verticale arată dependența de spațiu,iar cele orizontale țin de timp Asta înseamnă că la finalul citirii rhunice trebuie obținut un discurs logico-coerent,iar citirea se începe cu liniile verticale (dativul) .

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: